Siareaaa Kan gibi değil görseli de var ama buraya atmaya çekiniyorum ama kısaca anlatayım kahve tonlarında açık pembemsi kan gibi değil normal mi gerildim
Bebito-ve-annesi Siareaaa korkma endişe etme sakın ol ve yarına randevu al ve git bebeğini gör ayaklarını uzatıp dınlen derim
bezelyesmama canim haftan daha erken oldugu icin burdakilerinncevabini beklemeden doktoruna danismani ya da acile gitmeni tavsiye ediyorum sana. en temiz sonucu doktorlar soyleyecektir. korkma icini ferah tut ama gidip bi baktir. 💖
bezelyesmama Siareaaa doktor bu saatte cevap vermeyebilir bence atla taksiye git 🥺 benim de esim cok seyahat ediyor ben bikac kez kendim gittim yasadigim sehirde cok arkadasim yok yeni tasindigim icin. simdi burda biri normal der ama oyle degildir falan allah korusun… haber ver bize de 💖
Selim_Alparslan Siareaaa geçmiş olsun canım korkma inşallah bir şey yoktur. Evde progestan falan varsa ic istersen. Uzan ayaklarının altına yastık koy kalkma.
bezelyesmama Selim_Alparslan lutfen kafaniza gore progestan falan tavsiye etmeyin kotu niyetli degilsjniz biliyorum ama yaptiginiz dogru degil
Selim_Alparslan bezelyesmama genelde hep o veriliyor bende kullanıyorum zararlı bir ilaç ismi demedim ki sonuçta
Bebito-ve-annesi bezelyesmama progestan hormon düzenleyici bir ilaç kanamaso olan her kadına verirler ve başka bir şey zaten alamaz hamile kadın basıma gelen şey aynen şuydu 15 . Haftamda kahverengi kanamam oldu ve ben endiselendimm bel ağrımda basladı progestan aldım iki gün sonra sıra alabildim doktora doktor çok doğru yapmıssın iki hafta daha kullan zararı olan bir şey değil 9 ay kullanan bile var şeklinde konustı ki zaten ilk üç ay da kullandım
Bebito-ve-annesi Selim_Alparslan aynen öyle size katılıyorum sonuçta doktora ulaşamayan arkadaşlar yardım olarak yazıyor bende buraya göre kanamam olduğunda kullandım doktor zararı yok çok iyi yapmısskn dedi böyle doktor değilsiniz diye ahkam kesenleri anlamıyorum karsıdaki soru soran zaten doktor olmadıgımızı biliyor kötü niyet arayanları anlamıyprım cidden
bezelyesmama Selim_Alparslan belki bir sikintisi yoktur yani parol onerir gibi progestan onermeyin cunku taze hamile evham yapip buradan akil istiyor, siz yanlis yonlendiren kisi olup vebalini almayin. 🙏🏼❤️
Selim_Alparslan Bebito-ve-annesi tup bebek tedavisi olanlar bile hemen progestan igne ve kapsule başlıyorlar 😶
bezelyesmama Bebito-ve-annesi benim kanamam oldu ve progestan vermediler buna ne diyeceksiniz peki? sizin basiniza gleen sey genel gecer bir yargi mi tamamen size ozel bir durum mu acaba? muayene eden doktor bile vermiyorken siz nasil onerebiliyosunuz ve bu ne cesaret. siz doktor musnuz?
Selim_Alparslan Bebito-ve-annesi bende 13. Haftaya kadar kullanmıştım canım şimdi 14 haftalik olduk tekrardan başlamayı düşünüyorum doktoruma sorup çünkü ağrılarım ve sancilarim cok sıklaştı progestan iyi geliyordu gerçekten hafifletmisti dusuk riskim var benimde o yüzden çok korkuyorum