34.haftama gireceğim. Yüzümde ciddi anlamda kuruluk ve kızarıklık oluyor. Nemlendirici ve zeytinyağı sürüyorum ama ne kızarıklık ne kuruluk geçiyor. Gebelikten kaynaklandığını söyleyenler oldu. Sizce cildiyeye gitmeli miyim? Benzer sorun yaşayan var mı?