Marketin kapısına bir çocuğun dikkatsizliği sonucu kapıya kuyruğu sıkışmıştı. Çok tatlı,güzel bir kediydi. Ben kedileri ve tüm hayvanları cok seviyorum ama maalesef aşamadığım, küçüklükten gelen bir korkum var. Günlerce aklımdan çıkmadı. Tekrar görmek için gittim aynı marketin kapısına fakat orada yoktu. Göremedim. Bayağı bir gün geçti aradan. Bugün arabadan indikten sonra kedi benim peşimden geldi binaya. Eve gidip çabucak yiyecek bir şeyler aradım. Yaklaşmadigim için cama çıktım pisi pisi diye çağırdım tekrar aynı kedi geldi. Attiklarimida yemedi. Ben böyle her şey de bir anlam arıyorum. Çok üzüldüğüm için mi gördüm acaba iyi olduğunu. Çok da tatlı. Keşke korkmasam