Reyyank Merhaba güzel anneler , Sizlere birşey danışmak istiyorum, şuan 38+6 haftalık hamileyim ve yeşilimsi bir akıntı ile birlikte su geldi arkasından az az kilotu ıslatırcasına ama akıntı ile birlikte damla damla su geliyor . Acaba bu su gelmesi mi ? Ayrıca 37 . Haftamdan beri 2cm açıklığım ve az az sancılarım var nst de sancılarım çıkıyor ama çok olmadığı için suyumun gelmesini bekliyorduk . Bir de dünden beri bebeğimin hareketi çok az azaldı gün içerisinde . Sizce akşam doktora gitmeli miyim ? yoksa pazartesi randevum var onu mu beklemeliyim ?
Oglusumubekliyorumsss Reyyank canim seni korkutmak istmeme ama yesil su kakasini yapinca geliyor diye biliyorum hemen bi doktora git bekleme
Reyyank Badesmom bu hafta 3 Kere gittim canim biraz pimpirikliyim de ondan soruyorum sizlere belki aranizda benim gibi yasayan vardir diye
Irmyldm9 Akıntı genellikle koyu, yapışkan, bazen kokulu ve az miktardadır. Akıntı asla annenin bacağından aşağıya su dökmüş kadar fazla olmaz ve pantolonunu, yatağını ıslatacak kadar fazla olmaz. Bebeğin amnion suyu aynı normal su gibi akışkandır, rengi berrak hafif sarımsıdır genellikle ancak eğer bebek kakasını yapmışsa koyu kahverengi, yeşil renklerde olabilir. Amnion suyu ılık hissedilir
Reyyank Irmyldm9 yok canım benim akışkan değil o kadar sanırım su değil bilmiyorum 🤷🏻♀️ neyse ama muayene için birazdan gideceğim ne olur ne olmaz
Reyyank Tesekkurler herkese 😊 Hemen doktora gittim ☺️elhamdulillah bi sorun cikmadi hersey normalmiş 🤲🏻 Bekliyoruz günümüzü ♥️☺️