06haziran Selam kızlar 25. Haftada olmama rağmen halen bulantılarım geçmedi ama diğer haftalara göre de iştahım açıldı, iştahımın açılmasıyla beraber çok afedersiniz kabızlık yaşamaya da başladım acı bağırsaklarımı çalıştırsın diye 1 ya da 2 yerken şimdi sabahtan akşama kadar yiyorum her yemekte ya acı biber ya da acılı ketçap falan bugün de bebeğin hareketlerini az hissettim gerçi bu haftalarda zaten düzensiz oluyormuş ama insan yine de korkuyor sizce acı bebeğe zarar verir mi
MinikBrokoli Aynı durumdan muzdaribiz 🤔 bende merak ediyorum.. Sonra düşündüm ki, URFA da sabah akşam acı yiyenler var bence sorun olmaz 😂😂
06haziran MinikBrokoli ay ne bileyim acıyı severdim ama normalde bu kadar yemezdim canım da istiyot yani 😅