Şöyle bir şey var mı peki ya da yaşayan biz evlendiğimiz ilk aydan beri çocuk istiyoruz ama nasip olmadı henüz ve 10 aylık evliyiz. Gebelik evliliğin 9. ayında en yüksek ihtimal oluşur eğer bir sorun yoksa diyorlar muayenelerimizde sorun çıkmadı doktor eşime Zeucit takviyesi verdi sadece hız problemi varmış sanırım onun haricinde de biz bu ay artık çok istediğimiz için eşime keçiboynuzu özü,çoban çökerten otu çayı ve bitter çikolata kullanmaya başladık