00gkcm Kızlar doğumdan sonra kayınvalide evinde kalır mıydınız kırkınız çıkana kadar ya da kalan var mı?
deletedmom43191 00gkcm asla kalmam bu dogumumda doğum yapıp eve geldim asla huzurlu değildim rahat edemedim neyseki 2 saat durup gitti
Balbebek012 00gkcm iyiyse anlayışlı biriyse kal ben kaldım daha önce çok da rahat ettim bebekler gibiydim