2 gün önce düşük yaptım kendimi çok yorgun halsiz hissediyorum. Doktora gideceğim elbet ama henüz gitmeden burda size de danışmak istedim. Düşük sonrası kendimi toparlamama yardım edecek, ayrıca beni birkaç ay sonra yeniden gebeliğe daha güçlü şekilde hazırlayacak takviye önerileriniz nelerdir?