Annekuzusu06666 Acilden yeni geldim serum verdi biraz geçer gibi oldu geri geldi ne yapıcam ya böyle 11+1
Sultankut Annekuzusu06666 prilam içince geçiyor gece uyurken 2 tane ikindi gibi 1 tane alınca rahatladım 4 kilo verdim bulantı yüzünden şimdi geri aldım ilaç sayesinde
Angel19 Annekuzusu06666 25+2 oldum hala kusuyorum ne yaptıysam olmadı doktorum her gidişte geçmesi lazım diyor ama maalesef. Umarım senin geçer çok geçmiş olsun 🌸
Annekuzusu06666 Şunu yaptım çözüm buldum dediğiniz yöntem varmı inanın çok zor ya hapımda var prilam ama gram fayda etmiyor artık oda
ArasMom__ Annekuzusu06666 bana hap olarak metpamid vermişti iyi geliyordu doktoruna sor istersen verirse hapını değiştir
busebasaran06 Annekuzusu06666 ilacın içinden çıkan kağıt var ya onu okudum ben, orda günlük 4 doza kadar kullanım olabilir diyor, bence doktoruna sor gece yatmadan iki içiyorsan bide sabah kalkınca bir tane aç karnına iç bide öyle dene bence
Annekuzusu06666 Sultankut bende gece 2 tane içiyorum çok zorda kalınca bıtane daha alıyorım gündüz de artık sanki vücut onada alışmış asla faydası olmuyor
Ebruebos Annekuzusu06666 bende aynı durumdaydım prilam etki etmedi doktor çekme boş yere zofer al dedi. Gece yatmadan önce 2 prilam kahvaltıdan 1 saat sonra 1 tane zofer alıyorum 1 haftadır rahatım kusmuyorum yemek yiyebiliyorum .
Annekuzusu06666 Ebruebos bende dün hastanelik oldum resmen hiç bişey yiyemedim bide bende tiksinti de çok yemekleri görünce bile öğüresim geliyo
beyzzdmrr o haftalar benim de çok berbat geçti prilam fayda etmeyince doktorum zofer tablet verdi onunla kendime geldim çok iyi geldi sen doktoruna danışmadan kullanma tabi
Dilaraklnc3 Prilam etki etmeyince bende böyle acillik oluyordum zofer vermişti doktorum çok rahatlatıyordu beni
Ebruebos Annekuzusu06666 aynı durumdayım canım anlıyorum seni. Her şeyden tiksinmiştim nerdeyse sınırlıydı yiyebildiğim şeyler. Ekşi yeşil elma bile kusuyordum. 11+3 bende 1 haftadır daha iyiyim bulantım oluyor arada ama önceki gibi yoğun değil. Geçecek zamanla maalesef zor geçiyor ama katlanıyoruz bebiş için. Bir de coraspin falan kullanıyorsan onlar da bulantı yapıyormuş doktorum demişti bende kullanıyorum içtiğim gün cidden artıyor bulantım.
Dilaraklnc3 Annekuzusu06666 eşim buzdolabını açınca bile ağlardım kokuyor diye çok iyi anlıyorum 🙂↕️
Sonnenblume Haftamdan 16. Haftaya kadar zoferin + prilamın etki etmediği bir bulantı kusmam vardı. İnanın her hamilelik kendine özel. Çok çare aradım. Baharatlı, yağlı, acı, soslu vs olan her şeyden uzak durdum. Genelde kahvaltılıkla idare edebiliyordum. Salatalık çok rahatlatıyordu beni. Sakız çiğnemek rahatlatıyordu. Yastığımı yükselttim. Yemek yiyince hemen uzanmadım. Bir ara eğilsem kusuyordum. Parfüm kokuları, dolap içi kokusu, nefes kokusu, ten kokusu, poşet kokusu hepsinde kusuyordum. Ama sadece zamanın çok hızlı geçeceğine inanın 🙂 rabbim yardımcınız olsun bulantı çok zor.
Annekuzusu06666 Sonnenblume amin inşallah çok sağolun brnde yemekleri görünce vs öğüresim geliyor çıkarasım ☹️dün bulantıdan kafamı bile kaldıramadım en sonunda acile gittim de biraz iyi geldi
Annekuzusu06666 Ebruebos aspirin kullanıyodum lekelenme oldu geri başlıycam pazartesi 😣bıraklı bi on gün oldu nerdeyse sudan bile midem bulanıyor o derece ben anlamıyorum