Kızlar oğlum 4 günlük oldu, bugün pipisinin ucunda içi su dolu bi şişlik oluşmuş. Dokunduğumda falan ağlamıyor çiş yaparken de ağlamıyor ağrılı bi şey değil muhtemelen. Çişinde turuncu pembe gibi şeyler de vardı onlar üre kristalleri olabilir diye düşündüm ama bu baloncuk niye oldu bilemiyorum.😔 beze yapıştığını gördüm açarken pipisini acaba bez mi tahriş etti? Ya da yenidoğan sleepy ıslak mendil kullanıyorum o yapmış olabilir mi? Böyle bi şey yaşayan oldu mu diye soruyorum yoksa tabiki pazartesi gününe doktor randevusu aldım gideceğiz linçlenmeden belirteyim 😅 şimdi ılık su ve pamukla temizliğini yapıyorum krem kullanmıyordum pişik kremi sürdüm bi kaç sefer