Gul1935 Merhabalar hamilelikte aynı yemeği dolaptan çıkarıp 2., 3. Günler yiyor musunuz. Bekleyen yemekte bir sorun olur mu.
deletedmom43191 Gul1935 dolapta olduktan sonra sıkıntı olmaz ama sürekli aynı tencerede ısıtıp dolaba tekrar koyuyorsan o sıkıntı işte diyelim dun pilav. Yaptın tencereyi dolaba koydun bugün çıkardın isittin tekrar koydun dolaba o yemeğe zarar verir işte yiyeceğin kadar başka bir tavaya koy ısıt öyle ye
Bzkrt Gul1935 tencere yemeği et yiyorum ama tavuk yemiyorum direkt dökuyorum zaten tavuk tekrar isitilmaz
Cnhavva Gul1935 yemekten yemege degisir de dunden kalan yemegin sadece yiyeceğiniz kadarini isitirsaniz geri kalan kismi ikinci kez isinmamis olur ben bazen corba kalinca o sekilde yapiyorum
Meltemanneolsun 2 gün yiyorum da 3. Günde atıyorum ne olur ne olmaz hamile olmadan önce de öyle yapardım en fazla 2 gün tutarım yemeği
Gul1935 Meltemanneolsun hamilelikte yiyorsunuz ama değil mi. Sakıncalı değildir inşallah. Bugün yemek yapmadım halim yok birşey de yemedim dünden kalan yemeği ısıtıp yiyeceğim.
Bzkrt Gul1935 evet tavuk bekletilince içindeki protein değişerek bakteri uretiyor maalesef o günlük yapın miktar olarak yarına kalmasın 🌸
Gul1935 Bzkrt tamamdır çok teşekkür ederim iyi oldu öğrendiğim yeni evli olunca bilgi eksiklikleri de ortaya çıkıyor 😌