HeyMomlove Kızlar kan testim Beta hcg 14.72 çıktı daha Adetime 3 gün var çok küçük değer nasıl ilerleyelim ne zaman kese görünür ?
YagmurEymenAyaz01 HeyMomlove adetime 3 gün vardı verdim 13 çıkmıştı pazartesi gidecegim doktora kese görecek mi merak ediyorum 🤲🏻
Burcak61 HeyMomlove iki günde bir 2 kez daha kan verin sonra 10 gün sonra verin 6. Haftada kese ve bebek için kontrole gidin ben öyle yaptım şimdi 7+0 da kalp atışına gidicem
Meltemanneolsun 2 günde bir kan vermen gerekir beta yukselisine bakarlar 1000 üzeri olduğunda kese görünür
Merveue YagmurEymenAyaz01 hemen kese göremezsin. 2 gün sonra tekrar kan vermen lazım 2 kat artması gerekiyor
Merveue YagmurEymenAyaz01 herkesin gebeliği farklı bende kese 5+5 de görüldü bebek ise 7. Haftada görüldü başkalarının gebeliği ile kıyaslanmamak gerek
YagmurEymenAyaz01 Merveue ben burda kıyas yapmıyorum zaten orda ne yazmışım inşallah kese görünür demişim :)
Mismis35 Merhaba reglime 4 gün kala 19 du benimde şuan 6 haftalık 5+5 te keseyi ve bebeği gördük haftaya kalp atışı 🙏 iki günde bir kan verdim ben de
Tam8 Mismis35 benimde reglime 5gün var kan verdim cikarmi acaba? alerjik bi sknti var doktorum ona göre tedaviye basliycak