Esragungor34 Şuan 14+5 olduk bugün doktorum cinsiyet için erkek dedi ama tahminde bulundu kesin değil bir iki hafta daha bekleyelim dedi sizce değişir mi
Selim_Alparslan Esragungor34 yani hafta olarak ayırt edilemeyebilir canım. Gobek kordonuyla da karıştırabilir. 16. 17. Haftalar cinsiyet için iyi bence.