Busra6694 Kızlar 18 Haftalik hamileyim daha önceleri kanamam oldu progestan kullandım 2 haftadır falan yoktu bugün yine oldu biraz daha fazla hatta rengide hafif pembemsi böyle akmıyor ama peceteye sildikce oluyor onun dışında bir belirtim yok yani öyle ağrım falan geçen cumartesi doktora gittim gayet normal dedi bebekte rahminde rahim ağzında dedi kanama alanı yok dedi ama bugün böyle birşey oldu pazartesi zaten randevum var bulundugum yerde kadın dogumcu yok acile gitmem gerekir mi ne yapmalıyım dediğim gibi sadece peceteye silince oluyor progestani da dediğim gibi kullanıyorum
Selim_Alparslan Busra6694 bu haftadan sonra erken doğum riskiniz olur diye biliyorum düşük 12. Haftaya kadar tabir ediliyor 13. Haftadan sonrasi erken doğuma girer. Bence başka doktora görünün progestan iğne cok etkili 12.haftaya kadar vurulmuştum.
sekosgerr Busra6694 Şu an hastanede yatarak bunları yazıyorum, progestan kullanıyorsan kıpkırmızı çok bir kanaman ve ağrın yoksa acile gitme, kanamam var progestan kullanıyorum, hastanede bile aşırı kanama ve ağrı olmadıkça ultrasona almıyorlar
sekosgerr Busra6694 dediğim gibi ilaç da kullanıyorsun zaten yapacakları pek bir şey yok Senin yapacağın ağır kaldırma dinlen gerekmedikçe yataktan çıkma
Busra6694 sekosgerr teşekkür ederim dediğim gibi bide olduğum yerde kadın doğum doktoru yok acile gitsem de 1 1.30 saat uzaklıktaki yere sevk edecek inşallah artmaz böyle olunca çok korkuyorum bugün eşimle bir tartusma yaşadık büyük ihtimal üzüntüden stresten oldu hafif pembemsi peceteye silince olan durum dışında bir şeyim yok sizin durumunuz nedir şuan
beyzanurd0302 sekosgerr kanama alanınız varsa doktor bana birden bire içindeki kan boşalabilir korkma sakın dedi belki öyle bir şeydir ama ağır iş yapmayın ben 9. Haftada yatmaya başladım şimdi 12. Haftadayım hâla yatıyorum kanama alanımda artmış inşallah sağlıkla kucağımıza alırız