Nuranuzun Dün misafirim vardı gece 1den beri uyuyorum bu saate kadar yatagın içindeyim afedersiniz ishal var sanırım karnımın içi felaket ağrıyor regli agrısı gibi ayaklarımı sıcak tutuyorum ama geçmiyor bebegim hareket ediyor. Doktora gitmeli miyim