zgeKonaolueker Ben kanamalarım da hep progestan kullandım 2 haftadır yoktu tekrar yaşıyorum şimdi kendi doktoruma gitmedim kadın acile gittim bana jel verdi birde monurol sase diye bi ilaç kullanan var mı acaba
Busbus zgeKonaolueker crinone progestanla aynı içeriği içeriyor .aynı şey yani cnm geçmiş olsun bol bol dinlen Allahın izniyle kanamaların geçer 🙏🏻
Nurrrr zgeKonaolueker benimdd vardı düşük tehlikem progestan iğne ve pruloton depot kullanıyorum kanamam çok olmuyordu günlük pedi bile doldrmazdı ama tekrarladığı için önlem amaçlı yaptrmıstm
Nurrrr zgeKonaolueker 13+2 cnm. Çok skur devm etmedi ama tedirginim hala. Bazen jel tortu olarak geliyor kanama zannediyorum
zgeKonaolueker Nurrrr Çok sevindim canım seni çok iyi anlıyorum inşallah bir daha yaşamazsın okullar da başlıyor işe döneceğim ama hala tedirginim çalışıp çalışmama konusunda
Nurrrr zgeKonaolueker cnm bnde öğrtmenim işe gidiyordum dikkatli olarak tabi. İnşallah Rabbim kimseye yaşatmasın zor bir süreç 😊
Tuti Ben kullandım o jeli canım ama bana ne olur ne olmaz diye vermişti çok şükür bisiyumiz yok şuan 11 hastalığa girzgz ınslh sagsaglim aliriz
zgeKonaolueker Tuti çok sevindim canım inşallah böyle de güzel gider sonuna kadar aramızda 3 gün var 👼🏻