Yazmelegi_ kadın doğum hastanesine gidiyorum özele gidiyordum bıraktım acaba makinelerin yanlış ölçme olasılığı var mıdır ki üç doktora birden göründüm birde perinataloğa göründüm yatarken hep aynı ölçtüler hunileşme de yok dediler beş günün sonunda yarın kontrolüm var bakalım ne diyecekler geçen hafta bu uzunlukla korkmana gerek yok sadece önlem olsun diye yat o da hunileşme geçirdiğin için dediler ama bi kere korktum asla içim rahatlamıyor