Mucize0 bana iki hafta geç döllenme olmuş demişti doktor bir sorun yoktu başlar da ama benim pihtilaşmam dan dolayı kalp atışı durmuştu üç düşüğüm var ikinci gebeliğim öyleydi üçüncü düşük den sonra pihtilaşma olduğu öğrendik bazen geç döllenme den kaynaklı utrasyon da oynama oluyor canım inşallah sağlıkla kucağına alırsın 😇