Cerenayben Bugun doktor kontrolum vardi vajinal ultrasonla bakti doktorum ve servikste kisalma oldugunu soyledi 40 mm yerine 30mm dedi..akciger gelistirici igne yaptirtti ve 3 gun sonra tekrar kontrol edelim dedi..icinizde boyle bi durum yasayan var mi kizlar erken dogum riski olabilir mi
Elifaaksoyy Cerenayben 33 haftamdan beri 29 mm proluton vuruluyordum her hafta 36+3 olduk bu hafta son kez vurulucağım doktorum artık korkmamam gerektiğini söyledi zaten bu haftalardan sonra serviks uzunluğun yüksek çıkması beklenmezmiş 30 mm gayet iyi
Evinaram Cerenayben bu haftada gerçekten doktorun korkutmuş seni 23 haftalık iken benim 28 mm di 31 haftalığım şuan 34 mm ve doktor gayet iyi diyor zaten otuzlu haftalarda kısalmaya başlar
Mucizemduru Cerenayben canım ben 31+4 deyim 27 haftada dr 30 mm dedi ama hic bir sorun yok dinlen bol bol dedi birde proloton iğne verdi her gittiğim de ölçülüyor sıkıntı yok dedi doktorum
Muzika Evinaram nasıl uzadı acaba? Benim de 28+4 te 27 mm ölçtü, 29+4 se hemen hemen aynıyrı 28 mm ölçtü. Progestan ve pruloton kullanıyorum. Uzar mı acaba? İstirahat de verdi, raporluyum. Şu an 29+6yım ☺️
Evinaram Muzika valla evden çıkmadım iş yapmadım ayakta kalamadım sürekli uzanıyorum nerdeyse Progestan fitil sabah akşam kullanıyorum şimdilik böyle devam ediyor
Kosmerim Asıl önemli olan kısalma olup olmaması demişti doktorum . Rahim ağzı uzunluğu anatomik birşey herkeste aynı uzunluk olmuyor benim hamileliğimn başından beri 33 ü geçmedi doktor normal diyor. Ama ani kısalmalarda erken doğum riski oluyor ki 30 dan sonra çok uzun olsun da istemeyiz normal doğumu zorlaştırır demişti 🙂 Hepimiz vaktinde hayırla sağlıkla kucağımza alalım inşallah ☺️
Krbdknslhn Benim 24 haftalıkken 30 mm’di. Vajinal progestan kullandım 36 haftalık olunca doktor bıraktırdı şu an 37 haftalığız ve beyefendinin gelmeye niyeti yok 🤗 ayrıca çalışıyordum öyle pek dikkat de etmedim, sadece fazla ayakta durmadım doktor bebeği yer çekimine maruz bırakma demişti