feynnur yani bebek araban varsa onu kullan ben arabayla gidip gelirken taşımak için kullandım. Pusetle taşımaktan daha kolay. Yürüyerek de yakınsa taşınır kol yorulmaz o kadar. Bebekde hafif oluyor ama bu 2. Gebeliğimde araç bende kullanacağım için araç içi oto koltuğu olarak puset takıcam ama bebek arabasında getir götür yaparım yada kucağımda götürürüm direk hava da sıcak olacak çünkü haziranda doğum yapacağım