Selam kızlar,
18 Kasım
18 Aralık
17 Ocak
17 Şubat
tarihlerinde adet oldum, fakat şuan Martin 22 si ve henüz adet olmadım. Şubat 28 çektiği için mi düzen bozuldu yoksa cidden bir gecikme söz konusu mu karar veremiyorum. Bu şekilde yaşayan varsa beni de bir aydınlatabilir mi ona göre test alıp yapayim diye düşünüyorum