Albeyza İyi akşamlar 20 Mart kan verdim 10.2 çıktı bugün sabah 11’de tekrar verdik 5.7 çıktı doktor tekrar alalım akşam dedi iki saat önce tekrar verdik 6.35 çıktı benim kafam Allah bullah nasıl böyle oldu ne olabilir
Serifekeles Albeyza canım geçtiğimiz salı abimin eşide kan verdi 10 larda bişey çıktı sonra perşembe tekrar verdiğinde 2 lere düştü değeri doktor düşük yaptığını söyledi . Umarım öyle değildir senin sıfırlanmamış tekrar bi baktırırsın
Albeyza Yzc_asli 27 ocakta kürtaj oldum betam sıfırlanmıştı adetimede 3 gün var gri alan olduğunu düşünmüyorum gri alan olsada artıp düşer mi böyle
Albeyza Serifekeles evet düşmememiş çok saçma kimyasal olsa 5 olan değerde düşer arada kaç saat var çünkü