Elaozkan Merhaba sevgili anneler. idrar yolu enfeksiyonu nedeniyle düşük ya da erken doğum problemi yaşayan oldu mu? Gebeliğimin ilk haftalarından itibaren enfeksiyon var 18+4 deyiz antibiyotik tedavisine başlayacağız ancak içimi korku aldı
Ebrubyy Elaozkan merhaba bende de vardı ilaç yazdı doktor kullandım sonra ilaç bitti bir hafta sonra yine başladı ilaç kullanın ama tamamen geçer sizin inşallah 🙏