Baciko ben iki kez negatif sonuç almıştım yine negatif alacağım nasılsa diye beklerken pozitif olduğunu öğrendim. Belirtiler genelde pozitif sonuç aldıktan sonra başlıyor. En net belirtim test günü minik bir kahverengi lekelenme ve sonraki günlerde rahim bölgesinde seğirme olmuştu