Ballisutt27 benim 21 gün oldu doğum yapalı ve son 2-3 gündür kabızlık var yapmaya çalışırken bir şey batıyor gibi oluyor dikişler yüzünden zorlamaya da korkuyorum ama çok rahatsız edici. Kayısı yemekten kayısı olacağım ama tık yok. Doğum yaparken bu kadar ıkınmamıştım gerçekten ya. Yarın kızımın kontrolü var bi doktora danışacağım bakalım. Haber veririm