00gkcm Kızlar doğumdan sonra kayınvalide evinde kalır mıydınız kırkınız çıkana kadar ya da kalan var mı?
saglikciaanne Kalmam. Onlar geldi gitti bana bizim için bebekle başka yerde kalmak daha zor. Mümkünde sizde imlar kalsın