Kızlar merhaba 36+3 teyim. Geçen doktora kontrole gittiğimde troitimin sınırda olduğunu neden fark edilmediğini söyledi olması gereken 3 ün altıymış ama 2.67 gelmiş cuma günü ölçülen değerim ise 3.03 geldi . Gebelikte sınır 3müş dahiliye doktoru ilaç vermedi sizce bebekte zeka geriliği oluşmuş mudur çok panik ve stres oldum açıkçası bu durumu yaşayanlar var mı bebeğe geçer mi lütfen yardım edebilir misiniz ne yapacağımı bilmiyorum üzülmek istemiyorum