BebegimVeBenn_ Besst evet aynısını yaşadım 14. Haftada erkeğe benziyor dedi 18. Haftada gittigimde kesin kız dedi kızım oldu çok şükür🥰
Pembe_bulut Besst bana da 14 de erkeğe benziyor dedi ya… Benzettiyse erkektir diyorlar ama baştan beri kız hissediyorumm 😅
edacnr96 12de erkeğe benzetti, 16da erkek dedi, 23de detaylı ultrasonda erkek olduğu netleşti. Detaylıyı bekleyin kesinleşmesi için yine de 😊