Herkese selam
7 haftalık oldum, keseyi 5. haftada gördük doktor bu hafta çağırdı kalp atışı için hafta içi gideceğiz ama nedense kendimi şu an hiç hamile gibi hissetmiyorum hiçbir belirtim kalmadı günlerdir ..göğüs ağrılarım kasık ağrılarım bulantılar hepsi gecti şimdi düşünüyorum acaba kalp atışı mı durdu eğer öyle bir şey olsa belirtisi olur muydu kanama ya da başka bir şey kafam çok karışık yoksa sadece usg de mi belli olurdu…