SuElf aynı durumu kızımda yaşamıştım. Tam da bu zamanlar biberonu diliyle itmeye, ağzında bekletmeye başlamıştı. Normalde 10 dk da içeceği şeyi 2 saatte ağzına sıka sıka zor içerdi. Sanırım bu dönemlerde bi atakları oluyor o yüzden.Mama değiştirmenize gerek yok. Sonra kendiliğinden geçiyor. Allah yardımcınız olsun. Güle güle büyütün 🥰