Bkm merhaba bende Zeynep Kamil’e gidiyorum şuan muayeneye 2.gebeliğim ilk doğumum sezeryan olmuştu bu da zorunlu sezeryan olacak ama burda belden uyuşturduklarını okudum.Ben ilk doğumda genel anestezi olmuştum belden istemedim çok panikliyorum diye.Burada neye göre uyuşturuyorlar? Özellikle talep etsek genel uyuşturun diye yapmıyorlar mı?