avciiss ben kullanmıyorum benim bagisikligim dusuk hasta olunca zor atlatiyorum doktorum pastil al dedi ama hamileler için olanı var onu hal her pastil olmaz dedi bende eczaneye dedim eczanemizde tanıdık ona dedim elinde vardi ama hamilelere olmaz dedi sonra gelmiş eline bende kullanabilirim degilmi dedim oda firmayı aradi sordu sorun olmaz kullansın dedi çok şükür hiç hastalanmiyorum onun sayesinde eşim çok kötü hasta oldu bana bulasmadi kendimi halsiz hasta olacak gibi hissedince hemen kullanıyorum emzirincede kullanabilirmisim bitiyordu tekrar aldım ne olur ne olmaz diye