Bebegim dogduktan sonra solunum sıkıntısından dolayi kuveze girdi solunumu duzeldi ama kanında enfeksiyon cikti 10 gun antibiyotik aldi bugun taburcu olduk ama doktor 1 ay sonra tekrar isitme testi yaptirmamizi istedi antibiyotik kulagina zarar verdimi diye basina gelen veya bilgisi olan varmi cok uzgunum😞