Mitatbusra hamileliğim güzel geçti şükür. 😊 37. Haftaya geldik. Sezeryan olacağım bir hafta sonra bekliyorum. İnşallah seninde hep sorunsuz geçer sağlıkla kucağına alırsın. Stresten üzüntüden uzak tut kendini her zaman 😊 bol bol yürü. Benim şuan tek sıkıntım uyku problemi ve rahat oturup yatamamak. 10 hafta sonra seninde böyle olucak 😁😁😂