Busraa41 Kızlar 31+1 ikizlere gebeyim, iki gündür kasık bölgemde çok ağrı var. Aşırı kasılıyorum. Bir aydır da muayene gitmedim. Normalde şehir hastanesi takipliyim ama orası şu an çok uzak geliyor. Bulunduğum yerdeki acile gitsem ilgilenirler mi?
2cocuk2kopek Busraa41 bu haftalarda her hafta kontrole gitmen gerekirken 1 aydır kontrole gitmedin mi.??? Kuzum biraz daha bekle doğuma gidersin ya kasma
Busraa41 obli 14ünde rapor almak için gittiğimde Nstye girdim ağrıların çıkmış demişti doktor. Gebze’de oturuyorum Burdan İzmit’e gitmek çok zor geliyor şu anda burdaki acilde baktırsam acil bi durum olursa giderim zaten diye düşündüm.
Busraa41 obli rapor almak için gittiğimde öylesine bi doktordan almıştım randevu hiç bakmadı, rahimde açıklık vs var mı kilo durumuna falan sadece kalp atışına baktı nstde ağrın çıkmış ağrın artarsa doğumhaneye gel dedi raporu yazdı geldim
Busraa41 deletedmom43191 bizim buradaki hastaneler ikiz gebelik diye 3. Basamak bi hastaneye git diyorlar biz burda çoğul gebelik doğumu yaptırmıyoruz diyor. Ben doğumu zaten şehir hastanesinde yapacağım sadece bi sorun var mı yok mu bilmek istiyorum
deletedmom43191 Busraa41 hmm o zaman konu ayrı olmadı bir hastaneyi arayıp sorun gelmek istiyorum diye
Busraa41 deletedmom43191 ben şansımı denemek istiyorum iftardan sonra bi giderim bakarsa bakar artık Napıyım
Busraa41 2cocuk2kopek doktorum gerekli görseydi giderdim zaten ki 32. Haftadan sonra bile iki haftada bir kontrole çağırıyorlar ayrıca 14ünde başka bi doktora gittim kalp atışına baktık ve Nstye girdim zaten
2cocuk2kopek Busraa41 2. Hamileliğim 30. Haftadan sonra her hafta gidiliyor 20 den sonra 2 haftada bir . Öyle şeymi olur bence doktoruna sor çünkü 27. Haftada erken doğum riski yaşadım o haftalar çok riskli