Sena8 14+4 haftalık gebeyim. Su içsem 10 dk sonra tuvalete gidiyorum. Sürekli tuvaletteyim gece gündüz uyuyamıyorum . Normal mi
Gul1935 Sena8 çok normal 10 dk gene iyi ben devamlı gidiyorum hep ağrıyor ama israr yolu enfeksiyonunda da böyle olabiliyor doktorunuza danışın test yapmasını isteyin
Selim_Alparslan Sena8 canım bende 14 haftaligim maalesef ilk başından beri öyleyim 1 bardak su içmeye şıkır şıkır idrar geliyor cooooook yoruldum artık ağlamak istiyorum. Gece de 2 kere kalkıyorum cocuk gibi aynı. Uykum surekli bölünüyor 🥶
Gul1935 Sena8 hiç erken değil benim gebeliğin başından beri böyle zaten ilk gebelik farketme sebeplerimden biridir.
ipekveatlas peki tuvalete gittiğinde baya idrar oluyo mu yoksa sadede bi kaç damla mı? idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi diye sordum bunu
Sena8 Gul1935 1 litre su içsem hayat zehir oluyor , 2.trimester de olmuyor diyorlar o yüzden daha çok endişelendim
Sonbir12 Bende de ayni durum her iki saatte surekli cikiyorum gunde 20 kes falan dun hemsireye sordum şekerinizi olcturun dedi ama benim agzim dudaklarim.kuruyor sudekli
Gul1935 Sena8 yok oluyor bebek büyüdükçe baskı uyguluyor ama ilk zamanki kadar değil azalıyor ama gene de normale göre fazla
Gul1935 Sena8 ama kesinlikle su içmeyi ihmal etmeyin gerekirse tuvalette sabahlayın o kadar faydalı ki su bebek ve sizin için