Arkadaşlar ilk doğumum normal doğumdu süreç güzel ilerledi ama bebek çıktıktan sonra rahim eski halini alıp toparlanmasi gerekiyomus benmkisi toparlanmadigi icin baya kan kaybettim doktor cok ugrasti kanı durdurabilmek icin allahtan durdu bi süre sonra simdi ikinciye hamileyim ilk dogumumda bu sekilde oldu diye ikincide de olur mu acaba doktoruma soyledm not aldi sen sabıkalısın ozaman dedi sezeryan demedi ama son haftalarda degerlerine bakariz ona gore karar verirz dedi basina gelen var mi acaba benzer durum..