Bussbety Kardelennn123 bol su içip önce baya yürüyüş yapın sonra sabahları aç karnına kayısı öneririm . Bende çok kötüydüm allah şükür iyiyim simdi
Nidaveuras cylnmy valla bana cook gaz olursan gaviskon içebilirsin dedi ya da reflor dedi dr ben bikez reflor içtim iyi geldi açıkçası. Ama onun dışında karnım taş gibi oluyo kasılıyo diye tansiyon ilacı başlattı doktorum bana 1.5 ay önce
Nidaveuras cylnmy yok tansiyonla ilgili değil. Vermiş olduğu tansiyon ilacı damarları genişleterek kasılmayı azaltıyor. Banada bunun için verdi zaten. Yoksa benimde tansiyonum normal değerlerdeydi
Nidaveuras cylnmy bu sertlik daimi olursa ve kasılma devam ederse rahim ağzında kısalma olur dedi doktorum o yüzden kasılmaları sevmeyiz dedi
cylnmy Nidaveuras anladım bakalım, ben de lavman ile rahatladım ama yine de bana sık oluyor kasılma. 2 nisanda tekrar randevum var bakalım ne diyecekler. Çok teşekkür ederim