Glbhrmnts Hamişler merhaba,15 haftalık hamileyim grip oldum çok ateşim falan yükseliyor🥲🤦🏻♀️doktorum sadece parol içebilirsin dedi ama sizin daha farklı önerileriniz var mı?ilaç olarak değil tabii ki 🙏🏻
burcuyilmazzz38 Glbhrmnts hamileyken aşırı bir halsizlik grip öksürük çekiyordum annemin tarifi pekmez limon zeytinyağı 2 kaşık yiyodum beni toparlıyodu bide nane limon içiyordum