Aysemmmcuk bebeğimi kaybedene kadar bende aynı şeyleri hissediyor ve düşünüyordum paylaşmasınlar felan diye ama bizlerde kendi ailelerimiz zaten üzgün onlara acımızı paylaştıkça daha çok üzülüyorlar hele ki eşimin işi çok sıkıntılı ateşin içinde resmen ona üzüntümü derdimi belli etsem kafası dalgın olsa ateşin içine düşme riski varken belli edemezdim burda dertleşmiştim çok iyi gelmişti sizi çok iyi anlıyorum ancak bu şekilde paylaşamazlar diyemezsiniz şöyle düşünün zaten sağlıklı bi bebeğiniz varsa doktor ciddi şeyler demediği sürece sıkıntı yoktur kafanıza takmalık bi durum yok yani çok etkileniyorsanız eğer hassas içerik etiketini kaldırın inşallah bebeğinize sağlıkla kavuşursunuz