22 haftalıkken detaylı ultrason da boynunda kordon dolanmıştı tek kat mı iki kat mı diye bayaaa inceledi tek kat olduğuna karar verdi bende çok inceleyince endişe ettim 10 gün kadar sonra kendi doktoruma gidince kordon vardı hocam boynunda dedim ben şuan göremiyorum kordonu çözmüş olabilir olsa da o gevşektir esnektir hem çözmüş gibi duruyor ben göremiyorum hemde olsa bile kordon çok esnek böyle normal doğum yaptığımız bile oluyor dedi