mihrimah123456 bende de son 2 yıldır başladı. Uyumaya geçince bir de şikayet edip sesler çıkarıyorum, bazen kendi sesime uyanıyorum. Arada rüyamdan kahkaha atarak uyanıyorum 😅 iş için şehirdışına gittiğimde hep eşim sen yokken çok iyi uyudum diyor. Burun kemiğimde hafif yamukluk varmış, o kadar yüksek horlama nasıl oluyor anlamıyorum 😅