14+5 haftalık hamileyim. Başlangıçta çift yumurta ikizlerim vardı 7+5 te birinin kalbi durdu. Doktor yavaş yavaş içimde kuruyacağını rahme yapışacağını fakat bu süreçte riskli gebelik
grubuna girdiğimi kururken diğerinide çekebileceğini söyledi. Kalbinin durduğunu ufak bir kanamayla öğrendim. Diğerinin gelişiminde hiç bir sorun yok fakat risk devam ettiği için protestona başlamıştım. 2 hafta önce ecoprin kan sulandırıcıya başlattı doktorum. 2 gece önce müthiş bir kanamayla uyandım hayatımda o kadar kanı bir arada hiç görmemiştim içimden parçalar düştü. Apar topar hastaneye gittik yaşayan bebeğim çok şükür ki iyi şuanlık doktor birikmiş kan olduğu için pıhtıların düştüğünü ölen bebeğin rahme yaklaştığı için kanamam olduğunu söyledi 2 gece yatış verdi. Diğeri kuruyana kadar risk devam ediyor. Kanamam ufak ufak devam ediyor. İstirahatle geçeceğini söyledi doktorum . Daha önce yaşayan oldumu bu durumu ? Diğerine de birşey olacak diye çok korkuyorum. Hamileliğin verdiği hormon değişimiyle kafamda biri bin yapıyorum. Yaşayan varsa yazabilirmi en azından içim biraz olsun rahatlasın .