Merhaba ilk hamileliğim 38+3 olduk. Birkaç haftadır doğum korkum vardı son günlerde doğuramama korkum var 😂 Bebek kendisi su veya sancıyla gelmez de sıfırdan suni sancı yerim diye korkuyorum. Her fırsatta yürüyüş yapıyorum bugün 5 km kadar yürüdüm bol hurma yiyorum. Adet sancısı gibi çok hafif ağrılar giriyor ama ötesi yok. Kendi sancılarımın gelmesi için ne yapabilirim? Korkularımı nasıl aşabilirim tecrübeli annelerden yardım istiyorum 💖