kızlar bir şey sorucam bende makat çatlağı var şuan ama onun haricinde makat bölgemde mor bir şişlik oluyor kendi kendine yürüdüğümde yada oraya bir şey sürttüğünde veya ıkındığımda sonra geçiyor ne oluyor bu basur mu anlamadım doktor böyle bir şey dememişti bana yaşadınız mı hiç