arbukerva Kızlar, bu sabah kalktım göbek çevremde bir acı var. Elimi vurduğumda veya yürüdüğümde sanki morarma ağrısı gibi hissediyorum. Bebek pozisyonuyla mı alakalı yoksa doğum belirtisi olabilir mi?
Balbebek012 arbukerva bebek baş aşağı ise ciddi ağrılae oluyır ben 34+1 ı’m ama size tavsiyem doktora sorun
DENIZ_55 arbukerva doktora sorsan daha iyi bende 36+3 haftaligim benim de karnım belim kasigim çok ağrıyor arada sancı giriyor vajinama baskı yapıyor bide göbeğim düştü çarşamba günü muanem var bakalım doktor ne diyecek ama sen bi doktora danış
arbukerva Balbebek012 daha doğum pozisyonu almadı, makat geliş bebeğim. En iyisi eşimi ikna edip bir acile görüneyim
DENIZ_55 arbukerva o nasil kelime kız esimi ikna edeyim demek ağrım var kalk acile gidelim de o kadar yani benim ağrım olur cokmu der yok Derim sabah kalkınca kalk hastaneye gidelim ben iyi değilim diyorum tmm der kalkar bence sende hadi ben kötüyüm acile gidelim de
arbukerva Balbebek012 şimdi gidiyoruz, yani öyle durdurmayacak gibi değil de ama aklım kalmasın bebeklerimiz önemli 🧡
arbukerva Baby-ES o gün beni eve gönderdiler. Gece bir anda suyum geldi ve erken doğum yaptım. Bebeğim küvezde 😞
lilyum_ arbukerva canım merhaba. Bugün 36+2 olduk. Bugün doktor kontrolüm vardı. Doktor ultrason ile bakarken cihazı göbek deliğimin üzerine koydu. O an çok siddetli bi acı hissettim ve yüzümü eşkittim. Doktor bebegin poposunun orda olduğunu söyledi. Ama o an sormadım neden canım yandı diye. Saat 9 oldu hala göbek deliğim acıyor dokunamıyorum. Simdi gezinirken senin postunu gördüm. Sendeki acı da mı bu sekilde oldu? Yani süreç tam olarak nasıldı anlatabilir misin? Bu arada çok geçmiş olsun. Umarım bir an önce bebeğine sağlıkla kavuşursun 🤍