Minikalina Merhaba kan değerlerime göre 4 haftalık gebeyim pazartesi günü doktora gitmeyi planlıyoruz. Beta hcg değerimde 1038. Sizler keseyi ne zaman görmeye gittiniz yada kalp sesini ne zaman duydunuz ?
anneolmakneguzel_ Minikalina çok erken. 6 haftalıkken gittim kese göründü ama biraz daha bekleseydim. 8+2 bebek ve kalp
Merve-metin Minikalina şuan gittiğinizde bebeği göremeyebilirsiniz ben gittiğimde 6 haftalık hamileydim tabi ben geç öğrendim hamile olduğumu kalp atışını da 7 haftalıktı duyduğumuzda isterseniz gidin sadece keseyi görebilirsiniz belki ama bebeği göremezsiniz şuan çok küçük
fairytale_ Minikalina gideceginiz doktorun aletine gore degisiyor bence cogu insan 7. Haftasinds ogrenmis kalp atisini keseyi ben 5+4 hem kese hem kalp atısını duydum
Basakparlar Minikalina 1 günüm geçmişti betam 2275’ti 4+4 haftalıktı adetime göre tabi keseyi gördüm iki hafta sonra da kalp atışını duydum 6+4’te ama benim erken döllenmeden kaynaklı herkeste aynı olmuyor çoğu geç döllenme oluyor geç görebiliyor bu arada 11. Haftama kadar hep alttan muayene oldum
Minikalina Basakparlar Bizde keseyi görmek için gitmek istiyoruz aslında diğer gebeliğimde 1000 de iken görmüştük pazartesi yüksek ihtimal 3000 civarında olacak beta hcg değerim
fairytale_ Minikalina betaya gore hafta ölçülmüyor adet tarıhımr goreydı herkesın betasıda farklo kımının cok cıkıyor kımın az
Nnuurrrr Merhabalar bende 7 haftalık gebeyim Ama ultrasonda 6 hafta gözüküyor Doktor alttan muayene ettiğinde embriyo oluşmuş ama kalp atışı yok dedi Bir hafta daha bekleyelim yine olmazsa alacağız dedi ama benim gibi bir durum yaşayan var mı acaba ?
Basakparlar Nnuurrrr tek doktorla kalmayın sakın başka doktora gidin bu aralar çok kürtaj muhabbeti dönüyor
H_M_ Nnuurrrr bende doktora göre 6+6haftalik gittim bebek var kalp atışı yok dedi pazartesi tekrar başka doktora kestim insalalh duyarız şuan 7.4 günlük doktora göre adete göre 8 olması lazim
Rusapolat Minikalina ben şuan 5+6 hamileyim. 4+5 te kese vahinal ultrasonla göründü. 5+5 te üstten gördüm. 10 gün sonra kalp atışı için gel dedi
fairytale_ Minikalina bazdn gec dollenmede oluyor doktorlar adet tarihinı değişiyor beta 1500 ustu kese gozükür ona gore gıdebılırsınız doktora🥰