Sevval12 Merhaba ya 6 aylık hamileyim ama karnım hiç büyümüyor sanki 2 ayık hamile karnı gibi normal mi böyle olması
Ozlemerikci543450 Sevval12 bebek gelişimi normal se bence bu iyi bişey çatlamadan mis gibi az göbekle doğurursunuz
htckubray Sevval12 çok normal canım vücut yapınla iç karın genişliğinle alakalıdır ben de 22 haftalık hamileyim daha karnım yok benim ablamın da bu şekildeydi 30 haftadan sonra belirginleşti karnı sabırla bekleyelim 💓
Zeho Sevval12 Genetik yapın ve normal karın sıkılığı veya bolluğu karın büyümesini etkiliyor diye biliyorum eğer doktor herşey normal diyorsa merak etme hiç
Meryeminannesi20 Sevval12 bende altı aylık hamileyim yemek yiyince şişşnce ortaya bi bebek çıkıyor açken göbek yok hafif bişey var ortada o sizin vücüdünüzün yapısıyla alakalı iç karnınız geniş muhtemelen
Liyaipek1 Sevval12 şuan 36 haftalık hamileyim bende aynı şeyi yaşadım son 6 aydan sonra başlamıştı karnım çıkmaya hatta kimse hamile olduğuma inanmıyordu bile yapı olarak sanırım iç karnı geniş olunca da öyle ama daha iyi 0 çatlakta devam