Çevrem çocuklarından mutsuz azarlayan kızan insanlarla dolu ve bunlar sürekli hamile kalıyorlar doğuruyorlar hamile kalmaktan korkuyorlar bense tam tersi hep çok çocuğum olsun istiyordum evlendikten 1 yıl sonra oldu çocuğum çok şükür 1 tane evladım var 2. Dış gebe oldu tüpüm alındı şimdi deniyoruz olmuyor umudum kalmadı artık oğlum abi olsa biz kalabalık aile olsak tek hayalim işte bazılarının korkulu rüyası hamilelik benim gibilerinde hayali neden böyle 😑