Busmumyy Arkadaşlar merhaba herkese 12 haftalık gebeyim çok tecrübeli bir hekime gidiyorum %51 kız dedi bebeğime ❤️ şimdi 12 haftadayız ya siz neler yaşadınız cinsiyet konusunda ?
Aleynanaz Busmumyy merhaba %51 bişey tekabül etmez çünkü zaten %50 kız %50 erkek olur iki seçenek var bekleyin derim 18.haftaya kadar daha netleşir
Csrbbkym Busmumyy bende cihazına çok güvendiğim bir doktora gittim işk kız dendi şimdi erkek ama daha 12 haftalık ben beklemeyi düşünüyorum
Csrbbkym Busmumyy 12 haftalık kontrole gittim ilk kız dendi bir kaç gün sonra ikili test için tekrar gittiğimde erkek dedi 12. Haftada tahmin iki kez farklı söyledi
Busmumyy momkrm19 merhabalar benim doktorum direk iki bacak arasının açıklığımdan yola çıktı yani böyle kabak gibi derler ya bacaklar havadaydı o şekilde görüntüledi bilemedim sizin fotonuzu 😆
momkrm19 Talentedmom ne diyysuuun teşekkürler istediğim söylenince çok hoşuma gidiyo haha önce sağlıklı sıhhatlı kavuşalım tabi de 😙